Од чудото што се случило во Бањата Витезда дознаваме дека и во времето на Господ Исус Христос постоеле свети води каде што лечењето не било прородно туку натпрородно. Во евангелието според Јован 5, 4 е и опишан начинот на лекување: “зашто одвреме навреме во бањата слегуваше ангел Господ и ја раздвиижуваше водата; и кој прв ќе влезеше по раздвижувањето на водата, оздравуваше од каква и да било болест да боледуваше”. Сепак да објасниме дека не можело да се види како ангелот ја раздвижува водата, туку само како небесните сили дејствувале на водата.
Во нашата Православна Црква постои и чин на осветување на вода. Потребно е да се нагласи дека свештеникот не прави никаква магија над водата туку таа се осветува “со силата и дејството на Светиот Дух” кој го призиваме во молитвите при осветувањето: “За оваа вода да се освети со силата и дејството и слегнувањето на светиот Дух; да слегне врз оваа вода очистително дејство на вечната Троица ...”.
Потоа има безброј на свети води каде што се лекуваат и излекуваат мнозина болни. Ќе го спомнеме изворот на Света Богородица. Кој е познат по празникот Источен Петок (Блаклија).
Може да се констатира дека во сите случаи делува благодатта Божја.
Светата вода не е суеверие таа е Глас Господен.